راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Learning to Fly

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Learning to Fly

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Learning to Fly (علامت روی نقشه راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: بعد از اینکه Toreno به شما ماموریت خرید فرودگاه را داد با شما تماس می‌گیرد و به شما می‌گوید باید پرواز کردن یاد بگیرید! (زمان یادگیری یکی از بهترین ویژگی‌های بازی است!)

بعد از خرید فرودگاه با قیمت 80,000$ (در ماموریت Verdant Meadows) علامت راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition  روی نقشه مشخص می‌شود باید به آنجا بروید و پرواز یاد بگیرید تا بتوانید به یک سری مراحل جذاب دسترسی پیدا کنید. روی علامت قرمز بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو مرحله به مرحله باید چگونگی پرواز کردن را یاد بگیرید. باید تمام این بخش‌ها را امتیاز ۷۰ یا بیشتر بدست بیاورید تا رد شوید. هرچه امتیاز کلی بیشتری بگیرید بین برنزی، نقره‌ای و طلایی یک مدال بدست می‌آورید. در غیر این صورت باید دوباره آن تمرین را بروید تا امتیاز بیشتر از ۷۰ بدست بیاورید. با بدست آوردن حداقل نمره آزمون بعدی باز می‌شود و همینطور باید آزمون‌ها را انجام دهید تا همه را پاس کنید و مهارت پرواز یاد بگیرید تا ماموریت‌های مرتبط به آن آزاد شود. 

آزمون یک: این آزمون در مورد تیک آف یا بلند کردن هواپیما است. با W به سمت جلو حرکت کنید تا دور موتور زیاد شود، با نگهداشتن کلیک چپ و دادن موس به سمت بالا هواپیما بلند می‌شود و بعد با زدن H چرخ‌های هواپیما را ببندید و بعد کلیک چپ را فشار دهید و به سمت بالا بگیرید تا هواپیما اوج بگیرد، همینطور W را بگیرید تا دور موتور بیشتر شود و هواپیما سرعت بگیرد. کمی جلوتر در آسمان دایره‌ای را خواهید دید از درونش رد شوید. کمی جلوتر یک دایره پایین‌تر است کلیک چپ را نگهدارید و اینبار به سمت پایین موس را ببرید تا از بین دایره پایین رد شوید. یک دایره جلوتر نیز ظاهر می‌شود که وقتی از درون آن رد شوید این آزمون به پایان می‌رسد. هرچه سریعتر از بین سه دایره رد شوید امتیاز بالاتری بدست می‌آورید. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Learning to Fly

آزمون دو: این آزمون در مورد فرود آوردن هواپیما است. بلافاصله H را بزنید تا چر‌خ‌های هواپیما باز شود. با S دور موتور را کاهش دهید و سرعت را بکاهید. کلیک چپ را فشار دهید و به سمت پایین موس را بکشید تا هواپیما پایین برود و روی زمین بنشینید. S را فشار دهید تا سرعت کم شود. D را فشار دهید و نگهدارید تا صدای موتور کم شود. همینطور روی زمین با W پیش بروید تا وارد دایره قرمز شود و با S کامل توقف کنید. هرچه زمان کمتری اینکار طول بکشد امتیاز بیشتری بدست می‌آورید. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Learning to Fly

آزمون سه: این آزمون در مورد دور زدن در هواپیما است. ابتدای آزمون می‌توانید تنظیم کنید که به سمت راست یا چپ می‌خواهید دور بزنید. حال تمام چیزهایی که در آزمون اول و دوم را بلدید به کار بگیرید. هواپیما را بلند کنید و به سمت دایره اول ببرید. (طبق آموزش‌های آزمون اول فقط دور موتور را زیاد کنید تا هواپیما به درستی تیک آف کند) بعد از رد شدن از دایره اول دایره بعدی طبق انتخاب‌تان در سمت چپ یا راست قابل مشاهده است به سمت آن بروید و از آن بگذرید، علامت‌های بعدی نیز مشخص است باید از یکی یکی این دایره‌ها بگذرید و به نوعی دور بزنید باید مراقب سرعت و جهتی که می‌روید باشید و به آرامی از وسط دایره‌ها گذر کنید و به سمت دایره بعدی بروید. همینطور دور بزنید و از دایره‌ها بگذرید. در صورتی که درست اینکار را انجام داده باشید با رد شدن از آخرین دایره این آزمون را قبول خواهید شد، فقط هرچه سریعتر اینکار را بکنید و آسیب کمتری به هواپیما برسانید مدال بهتری بدست می‌آورید.

آزمون چهار: این آزمون در مورد تیک آف، دور زدن و فرود آمدن است. دقیقا مانند آزمون سه باید هواپیما را بلند کنید و دور بزنید و اینبار مانند آزمون شماره دوم هواپیما را فرود بیاورید و در محل مشخص شده بنشانید تا این بخش با موفقیت به پایان برسد. 

آزمون پنجم: بلند کردن درست هلکوپتر را در این آزمون یاد خواهید گرفت. کلیک چپ را فشار دهید تا هلکوپتر به هوا برود. در آسمان که رسیدید صد و هشتاد درجه بچرخید تا پشتتان را ببینید و دایره قرمز رنگ ظاهر شود، حال هلکوپتر را به جلو ببرید و از دایره قرمز رد شوید تا این آزمون به پایان برسد. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Learning to Fly

آزمون شش: فرود آوردن هلکوپتر را در این آزمون یاد خواهید گرفت. کمی W را بزنید تا به سمت جلو بروید و به فرودگاه نزدیک شوید از دور محل قرمز رنگ مشخص می‌شود. حال کلیک راست را فشار دهید تا هلکوپتر به سمت پایین بیاید. همینطور S را بزنید تا سرعت کم شود و دقیقا در وسط دایره قرمز فرود بیایید تا بالاترین امتیاز را کسب کنید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Learning to Fly

آزمون هفت: نابودی اهداف با هلکوپتر را در این آزمون یاد می‌گیرید. با Q راکت پرت می‌کنید و با E به سمت اهداف می‌توانید تیراندازی کنید. به سمت جلو بروید تا سه کامیون که وسط باند فرودگاه هستند مشخص شوند. کمی به سمت پایین سر هلکوپتر را ببرید و در موقعیت مناسب Q را بزنید تا به راحتی با فرستادن راکت کامیون را نابود کنید. در کل سه کامیون اینجاست، آنها را نابود کنید. بعد از نابودی کامیون‌ها دور بزنید و به سمت دو ماشین متحرک به آن طرف فرودگاه بروید. اینجا کارتان کمی سختر است چراکه اهداف متحرک هستند اما با کمی دقت با راکت یا تیر می‌توانید آنها را از بین ببرید. بهتر است به راحتی از راکت استفاده کنید تا بتوانید خیلی سریع آنها را نابود کنید. بعد به سمت محل مشخص شده بروید و در محل قرمز فرود بیایید تا این آزمون به پایان برسد.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Learning to Fly

آزمون هشت: با هواپیما باید یک دور کامل به دور خودتان بچرخید. به سمت دایره اول بروید. از آن رد شوید و به سمت دایره دوم بروید، وقتی نزدیک دایره دوم بودید به سمت بالا هواپیما را ببرید به طوری که چپه شود و دور خودش بچرخد همینطور بچرخید تا باز هواپیما صاف شود. یک دایره دیگر ظاهر می‌شود از آن که بگذرید این آزمون به پایان می‌رسد.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Learning to Fly

آزمون نه: با هواپیما باید دور خود به شکل Barrel roll بچرخید. به جای اینکه به سمت بالا بروید (مثل آزمون هشت) و بچرخید باید به سمت چپ یا راست دور خود برخید (با فشار دادن کلیک چپ و دادن موس به سمت چپ یا راست) تا این آزمون را کامل کنید. از دایره اول که گذشتید، دور خودتان بچرخید و از دایره دوم رد شوید تا آزمون را با بهترین امتیاز پشت سر بگذارید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Learning to Fly

آزمون ده: با چتر نجات به درستی به پایین بپرید و فرود بیایید. ابتدا به سرعت به سمت زمین حرکت کنید. وقتی نزدیک فرودگاه بودید با زدن کلیک چپ چتر را باز کنید. S را فشار دهید و با A و D چتر را کنترل کنید و به سمت محل مشخص شده ببرید. باید دقیقا در وسط سیبل فرود بیایید تا بالاترین امتیاز ممکنه را بدست بیاورید. 

با رد کردن این ده آزمون شما مهارت پرواز را بدست می‌آورید و لیسانس خلبانی می‌گیرید. با گرفتن این لیسانس ماموریت‌های جدیدی باز شده و همینطور به فرودگاه‌های سراسر نقشه دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید از هلکوپتر و هواپیماهای بازی از این به بعد استفاده کنید.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است