راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Los Sepulcros

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Los Sepulcros

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Los Sepulcros (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: مراسم ختم یکی از اعضای گروه Ballas است باید بچه‌های Grove Street را جمع کنید و برای انتقام به سراغ آنها بروید…

برای راحتی خودتان قبل از شروع ماموریت حتما به اسلحه فروشی‌های سراسر نقشه سر بزنید و جلیقه ضدگلوله خریداری کنید.

بعد از اتمام دمو، جلوی هریک از بچه‌های Grove Street که با لباس سبز در محله مشخص هستند بروید. (علامت آبی بالای سرشان است) با دوبار فشار دادن علامت بالا از روی کیبورد آنها را با خود همراه کنید. هر دو را با خود همراه کنید و بعد سوار ماشین شوید و به سمت محل زرد رنگ مشخص شده در نقشه حرکت کنید و در محل قرمز رنگ پارک کنید. بعد از اینکه از ماشین پیاده شدید و پایان دمویی کوتاه از دیوار رو به رویتان با Space بالا رفته و به سمت دیگر بروید، نزدیک Sweet که شدید دموی کوتاه دیگری آغاز می‌شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Los Sepulcros

بعد از دمو، با C روی زمین بنشینید و به سمت علامت قرمز روی نقشه بروید. پشت سنگ قبرها پناه بگیرید و دشمنانی که به سمتتان می‌آیند را هدشات کنید و همینطور به سمت علامت قرمز پیشروی کنید. علامت قرمز یکی از اعضای اصلی گروه Ballas است. به سمت او شلیک کنید. او پا به فرار می‌گذارد. او را تعقیب کنید و از پشت به او شلیک کنید تا کشته شود. (عکس بالا) بعد از کشتن این فرد تعدادی از اعضای دیگر Ballas به شما حمله می‌کنند. پشت سنگ قبرها پناه بگیرید و آنها را بکشید.

بعد از کشتن تمام دشمنان به سرعت سوار ماشین Sweet شوید. باید از دست پلیس فرار کنید و به سمت یکی از علامت‌های راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Los Sepulcros 1 در نقشه بروید و ماشین را رنگ بزنید تا پلیس‌ها از تعقیب کردن شما دست بردارند. بعد به سمت علامت زرد مشخص شده در نقشه بروید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

نکته: همیشه می‌توانید از افراد Grove Street برای ماموریت‌های مختلف استفاده کنید. (وقتی در محله هستید) فقط کافی است که آنها را در خیابان محله پیدا کنید. آنها با رنگ سبز مشخص هستند. جلویشان بروید و با زدن دکمه بالا آنها آنها به شما ملحق می‌شوند. فشار دوباره دکمه بالا باعث می‌شود آنها شما را دنبال کنند. می‌توانید در زمان‌های مناسب با فشار دادن دکمه پایین به آنها دستور دهید که گروه را ترک کنند. (نکات بیشتر)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است