راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Catalyst

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Catalyst

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Catalyst (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: Ryder در حال آشپزی چیزی است! در طول صحبت‌ها افسرپلیس Tenpenny و همکارانش سر می‌رسند و در مورد قطار و محموله‌ای که وارد شهر می‌شود صحبت می‌کنند. شما باید به این قطار سری بزنید…

بعد از دمو به همراه Ryder به سمت محل مشخص شده بروید. در محل مشخص شده تعدادی از اعضای گروه Vagos با رنگ قرمز در نقشه مشخص هستند در ابتدا بهتر است چندتایی را با ماشین زیر بگیرید و بعد به قسمت پشت واگن بروید و آنجا با C بنشینید و به آرامی بیرون بیایید و دو نفر سمت چپ واگن را ابتدا بکشید و بعد به سراغ فردی که بالای واگن است بروید و کارش را بسازید. با اینکار دموی کوتاهی آغاز می‌شود و اینبار افرادی از گروه Ballas سر می‌رسند. پشت محلی با C پناه بگیرید و به سرهایشان شلیک کنید. یادتان نرود که بعد از کشتنشان حتما سلاح‌ها و پول‌هایشان را بردارید. بعد از کشتن تمام دشمنان علامت زردی روی نقشه مشخص می‌شود، به آن سمت بروید و روی قسمت قرمز رنگِ نزدیکِ واگن بایستید تا دموی بعدی آغاز شود. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Catalyst

قطار حرکت می‌کند و شما پشت قطار هستید، هدفِ این بخش این است که جعبه‌ها را به سمت Ryder پرت کنید تا او پشت وانت قرار دهد. باید 10 جعبه پرت کنید. روی بالای آینه ماشین و نزدیک Ryder نشانه بروید و قدرت را تا نیمه پر کنید تا با شدتِ مناسب جعبه را پرتاب کنید و به دست او برسانید. دقت کنید که یک دقیقه و سی ثانیه بیشتر وقت ندارید و باید با دقت و سرعت اینکار را انجام دهید. بعد از اینکه 10 جعبه را پرت کردید، سوار ماشین می‌شوید. حال باید از دست پلیس‌ها فرار کنید. به سمت علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Catalyst 1 در نقشه بروید و ماشین را رنگ کنید تا پلیس‌ها شما را گم کنند. (اطلاعات بیشتر در نکته 13) بعد از رنگ کردن ماشین و دست به سر کردن پلیس‌ها تا محله وانت را ببرید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است