راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت های Double Life – Down on the Street – M’Ap Tann Pèlen

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت های Double Life – Down on the Street – M’Ap Tann Pèlen

راهنمایی کامل مراحل بازی Cyberpunk 2077 (منوی اصلی)

[lwptoc]

ماموریت Double Life

(دیالوگها و انتخابها در این ماموریت هیچ تاثیری در داستان بازی ندارند.)

به پیش جودی بروید و با او صحبت کنید. (دیالوگ زرد برای پیش برد داستان، دیالوگهای آبی حرفها و سوالات و صحبتهای اضافی) بعد از صحبت‌ها به پیش Evelyn بروید تا عکس العمل‌هایش را مشاهده کنید او واقعا در وضعیت وخیمی است! بعد از اینکار به پیش جودی بروید و روی صندلی بنشینید و بعد از صحبتها دستگاه را وصل کنید و دوباره وارد محیط Braindance شوید. اول یک دور تمام صحنه را نگاه کنید تا بخش‌های مهم پررنگ شوند.

ماموریت Double Life

حال به بخش اول پررنگ بروید و زن را بررسی کنید، هولوگرام پشت شمع‌ها را بررسی کنید. (عکس بالا) به بخش دوم که در وسط صحنه است بروید در آنجا کاغذهای روی زمین (تراکت‌ها) جلوی فرد نشسته دوم را بررسی کنید. حال از دستگاه خارج می‌شوید و با جودی صحبت می‌کنید.

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت های Double Life

بعد از صحبت‌ها دوباره وارد دستگاه می‌شوید یک دور صحنه را نگاه کنید. حال Tab را بزنید و بعد Shift را بزنید تا تمرکز خود را روی صداها بگذارید. در پایین پله‌ها منبع صدا که به رنگ سبز مشخص است را اسکن کنید. بعد از صحبت با جودی یکبار صحبت‌های افرادی که در دستگاه هستند را گوش کنید. بعد از اینکه بخش پررنگ را گوش کردید از دستگاه خارج شوید. بعد از صحبت با جودی (تاثیری در داستان ندارد) (می‌توانید با جانی صحبت کنید) و بعد از خروج از ساختمان، ماموریت تمام میشود.


ماموریت Down on the Street

(دیالوگها و انتخابها در این ماموریت هیچ تاثیری در داستان بازی ندارند.)

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت های Down on the Street

به محل مشخص شده در نقشه بروید و در آنجا تکیه دهید تا کمی بعد Takemura سر برسد و با شما صحبت می‌کند. (دیالوگ زرد برای پیش برد داستان، دیالوگهای آبی حرفها و سوالات و صحبتهای اضافی) بعد از صحبت‌ها کمی صبر کنید تا شخصی به نام Oda سر برسد. در حین صحبتها دیالوگ‌ها تاثیری در روند داستان ندارند. بعد از صحبت با Oda دوباره با Takemura حرف خواهید زد.

ماموریت Down on the Street

بعد می‌توانید سوار ماشین شوید و با او به پیش Wakako بروید تا با او صحبت کنید. بعد از صحبت کردن با او و بدست آوردن اطلاعات لازم در مورد ماموریت پیش رو از دفتر خارج شوید و با Takemura صحبت کنید تا این ماموریت به پایان برسد. (این ماموریت بیشتر جنبه روایت داستانی را دارد.)


ماموریت M’Ap Tann Pèlen

(دیالوگها و انتخابها در این ماموریت هیچ تاثیری در داستان بازی ندارند.)

راهنمای بازی Cyberpunk 2077 / ماموریت های M’Ap Tann Pèlen

در ابتدا T را فشار دهید و با Mr.hands تماس بگیرید. بعد از صحبت‌ها باید مدتی صبر کنید تا او دوباره با شما تماس بگیرد. (می‌توانید ماموریت‌های دیگر را در این مدت انجام دهید یا زمان را کمی از طریق منو (با فشار I) به جلو ببرید.) بعد از مدتی او با شما تماس میگیرد و محلی در نقشه مشخص می‌شود، به آن محل بروید. وقتی به محل رسیدید جلوی ساختمان منتظر بمانید تا صبح شود. (یا صبح به این محل بیایید.) وارد محل شوید. وارد محیط شلوغی می‌شوید که مراسم عجیبی در حال برگزاریست. کمی جلوتر مردی از پشت غافلگیرتان میکند با او صحبت کنید. (دیالوگ زرد برای پیش برد داستان، دیالوگهای آبی حرفها و سوالات اضافی)

ماموریت M’Ap Tann Pèlen

بعد از صحبت‌ها از ساختمان خارج شوید و خود را به محل مشخص شده در نقشه برسانید. وارد مغازه شوید و با افراد آنجا صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها از در پشتی مغازه وارد شوید و با Placide صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها او را دنبال کنید. مسیر را به دنبال او بروید و با او صحبت کنید. کنار ساختمان‌های بلند می‌ایستد و شروع به صحبت می‌کند بعد از اینکه صحبت‌هایش تمام شد باز باید به دنبالش بروید تا وارد ساختمانی شوید. در آخر روی صندلی جلویش می‌نشینید و با Jack In اطلاعات بیشتری از ماموریتی که باید انجام دهید را بدست می‌آورید. (دیالوگ زرد برای پیش برد داستان، دیالوگهای آبی حرفها و سوالات اضافی) بعد از صحبت‌ها ماموریت تمام می‌شود (دیالوگ‌ها تاثیرگذار نیستند) و بلافاصله ماموریت I Walk The Line آغاز می‌شود.

دیگر راهنمایی‌های بازی Cyberpunk 2077 مراحل و راهنماییهای اصلی …

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است